L'ESCOLA SE'N VA A L'ÒPERA

Dimarts 3 de novembrea les 9 del vespre serem al Teatre Fortuny de Reus.

Amb una quarantena de persones, entre alumnes, familiars i professors, l'Escola serà present a una nova represetnació d'òpera que està programada al Teatre Fortuny de Reus.

En aquest cas podrem veure i escoltar "LE NOZZE DI FIGARO", de Mozart. Es tracta d'una de les òperes més importants no només de l'autor de Salzburg sinó de tota la història de la música occidental.

Una història que parteix de l'obra de teatre de Beaumarchais, "Le marriage de Figaro" i que Mozart, amb el seu llibretista Da Ponte, va convertir en una òpera buffa, una obra d'embolics, de temes musicals deliciosos i que posa entre l'espasa i la paret el Comte d'Almaviva i, per extensió, tota la classe noble del XVIII.