COLÒNIES DE L'ESCOLA A LA CAPELLA

Els propers dies 28 i 29 de novembre l'Escola se'n va de colònies a La Capella.

Al llarg del cap de setmana, els diferents grups de l'escola de nivell bàsic (8-12 anys) participaran a les colònies, i que per quart any consecutiu, s'organitzen des del centre.

Enguany serem a la casa de colònies La Capella, de L'Espluga de Francolí. Les colònies estan pensades per a potenciar el treball col·lectiu de cada grup: orquestra de corda, grup de vent, grup de guitarres i grup de piano. A més, també vol posar en joc els elements lúdics propis d'unes colònies i la convivència personal entre alumnes i entre alumnes i adults.

Les colònies acabaran el diumenge a primera hora de tarda amb un petit concert de tot el que s'haurà treballat i amb una sopresa que, com que és una sorpresa, no podem desvetllar...!