ELS DOCENTS I LA XILOFONADA POÈTICA

Formació dels docents que participaran a la nova Xilofonada Poètica d'aquest curs.

Aquest matí, els sis docents de música de les escoles públiques de primària de Valls han participat en un taller de formació per tal de tenir més eines per treballar la xilofonada amb els seus alumnes.

Al llarg de dues hores, aquests professionals que provenen de les escoles Eugeni d'Ors, Baltasar Segú, ZER El Francolí, La Candela, Enxaneta i Eladi Homs, han estat mirant i remirant els textos musicals, cantant les cançons i interpretant, amb l'instrumental Orff, les nou obres que formen aquest nou projecte.

La xilofonada poètica és un projecte de l'Escola que s'organitza per tercer any consecutiu i que té com a objectiu potenciar les habilitats musicals dels alumnes d'entre 7 i 9 anys a partir de la poesia. Enguany estan treballant amb els poemes de Tomàs Lluc "Llibre dels oficis", de Publicacions de l'Abadia de Montserrat, amb música de Rosabel Bofarull.

L'estrena d'aquest projecte serà el proper 9 de març a Valls i comptarà amb la intervenció de més de 200 escolars de la ciutat.