L'ESCOLA A FIREPEMU A GRANOLLERS

Dissabte 3 d'octubre vam passar unes hores a la FIREPEMU de Granollers.

Organitzat per Brubaker i per quarta vegada, la Fira de Recursos Pedagògics Musicals va ser un èxit de participació de docents de música. Tant hi havia mestres d'escoles de música -poquets de conservatori...- com de centres de primària i de secundària.

L'escola hi va ser present de dues maneres. D'una banda, la Rosabel Bofarull hi va participar com a formadora exposant el projecte Xilofonada Poètica que des de fa tres anys organitza l'escola. El projecte es basa en la composició musical d'obres que parteixen de la poesia infantil i permeten els alumnes treballar com a cor i com a orquestra d'instruments d'Orff.

D'altra banda, els companyes Rosa M. Segarra i Marta Sans es van passar tot el dia de taller en taller, des del Basquet Beat, que va encandilar la Marta, a la percussió africana, que va tenir la Rosa M. atrapada una bona estona.

Ara hem de pair tot el que vam veure per poder-ho aplicar a les classes.