CONCERTS FINALS A LA BIBLIOTECA POPULAR I A LA CAPELLA DEL ROSER

La setmana que ve hi haurà dos concerts extraordinaris a dos espais emblemàtics de la ciutat.

El dijous 4 de juny a les 7 de la tarda hi haurà un concert de l'aula de flauta a la Biblioteca Popular de Valls, que presentaran obres en diferents formats de duets, trios i quartets i que estaran coordinats pel seu professor, Joan Romeu.

El divendres 5 de juny a 2/4 de 8 del vespre el recital anirà a càrrec de l'aula de violoncel i serà a la Capella del Roser. Els alumnes també mostraran diferents formacions i agrupacions de violoncels així com un repertori ampli i variat, coordinats per la seva professora Grabielle Deakin.

L'entrada és lliure.