CONCERT D'ALUMNES A LA RIBA

El divendres 6 de desembre a les 6 de la tarda a l'església parroquial de La Riba: concert del trio de corda.

El trio està format pel Marc López, violí, Pol Figuerola, viola, i Mireia Moncosí, violoncel. A la segona part s'hi incorporarà la Neus Santesmases, flauta.

El concert mostrarà un trio de Händel i de Haydn, a la primera part, i un quartet de Mozart i el Cànon de Pachelbel, a la segona.

Aquest concert és una iniciativa dels propis alumnes, que ja fa uns anys que estan treballant junts i han fet diferents mostres de la seva interpretació.

Els felicitem per la iniciativa i els desitgem molta sort en el recital.