TALLER DE NADONS

Obertes les inscripcions per al nou taller.

Del 17 de maig 14 de juny tindrà lloc l'últim Taller de Nadons d'aquest curs.

El taller està destinat a criatures d'entre 4 mesos i 3 anys i les sessions són familiars, o sigui, sempre amb nens acompanyats.

El taller té lloc els divendres i hi ha tres franges horàries segons l'edat:

- de 3/4 d'11 a 3/4 de 12: criatures de 4 a 12 mesos.

- de 5 a 6: nens d'entre 1 i 2 anys.

- de 6 a 7: nens de 3 anys (que cursin P3).

Els tenen lloc a l'aula noble de l'escola i estan coordinats per la professora Mireia Besora.

Podeu fer la inscripció a través d'aquest formulari i enviar-lo a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

La inscripció es tancarà així que s'esgotin les places.

INSCRIPCIÓ