Enric Tudela, Oboè

TUDELA fotoEnric Tudela, Oboè

Vaig néixer a Sant Vicenç dels Horts, i vaig començar de molt petit, als 3 anys, a rebre classes de sensibilització musical. Als deu anys vaig entrar a l'Escolania de Montserrat i allà vaig veure que em volia dedicar a la música i més en concret, amb l'oboè.

Vaig acabar el grau superior a l'ESMuC el 2010 amb l'Eduardo Martínez, tot i que ja feia uns anys que estava començant a donar classes i així podia compaginar les dues coses que més m'agraden: tocar i ensenyar.

Posteriorment, vaig tenir la possibilitat de fer un postgrau d'interpretació d'oboè a Salamanca amb el Sebas Gimeno, fet que em va permetre tocar amb l'Orquesta Sinfónica de Castilla y León, donar classes al conservatori privat de Salamanca "Antonio Machado" i al conservatori de Madrid Adolfo Salazar.

Actualment sóc professor a l'escola municipal de música Robert Gerhard de Valls, a l'escola de música de Sant Vicenç dels Horts i a l'escola municipal de música Jordi Piqué de Mollerussa. Alhora, sempre em trobareu col·laborant amb moltes agrupacions com l'Orquestra de Cambra Catalana, Terres de Marca, La Banda municipal de Barcelona, l'Orquestra de Cambra de Granollers, els Amics de l'Òpera de Sarrià, entre d'altres...però sobretot la que em fa més il·lusió tocar: el quintet de vent del qual formo part: el quintet 4+1.