Gabrielle Deakin | Violoncel i orquestra

gabrielleVioloncel i orquestra

Sóc australiana, però fa molts anys que visc a Catalunya i m'hi sento com a casa.

Vaig començar a tocar el violoncel als 12 anys i la música m'ha ajudat a ser feliç i a veure món. Vaig estudiar a Budapest, Hongria i he tocat concerts a Austràlia, Europa i Rússia. Actualment sóc primer violoncel de la Camerata Eduard Toldrà, violoncel•lista del Quartet Barcelona Concertante i del Grup Vidalba que es dedica exclusivament a la música catalana. M'agrada molt fer classe i compartir els secrets del violoncel amb els meus alumnes.