Marta Sans | violí i orquestra

Foto MartaViolí i orquestra

Sóc Montblanquina i allí és on vaig començar la meva aventura musical tocant el piano, ja que en aquella època a Montblanc només hi havia la possibilitat de fer piano o guitarra. Però a l’edat dels tretze anys van obrir l’escola de música i vaig decidir que el piano no estava fet per mi i vaig començar a estudiar el violí.

Més tard, als divuit anys vaig continuar els estudis de violí i de cant al Conservatori Professional de Vila-seca, compaginant aquests amb els estudis de Magisteri.

Com a violinista vaig formar part durant uns anys de l’orquestra professional de la Fundació privada Camerata XXI de Reus, de la qual ara en sóc la coordinadora d’algunes de les activitats pedagògiques que es duen a terme.

La pedagogia ha format una part molt important del meu aprenentatge, en tots els cursos que he fet tan a nivell musical, social, físic i emocional. Ja fa uns quants anys que formo part de l’equip de professors de l’escola i del seu projecte de futur, gaudint cada dia de l’experiència de compartir amb tots els alumnes l’aventura d’aquest viatge musical.