Joan Romeu | flauta travessera i conjunt

joan romeuFlauta Travessera i conjunt

Sóc calafellenc. Als 8 anys vaig començar a tocar la flauta travessera a l'Escola Pau Casals del Vendrell. Durant molts anys he combinat l'estudi de la música amb l'hoquei i les festes populars, vivint així d'una forma molt intensa aquells primers anys de formació.

Al 1999 em vaig llicenciar al Conservatori Superior de Música del Liceu de Barcelona. Aleshores vaig començar a fer classes i amb elles tot un procés d'ensenyament i aprenentatge a diferents escoles de música i instituts de secundària del Departament d'Ensenyament. Vaig formar part del grup de folc-rock La cova del caliu, i vam enregistrar dos discs, a la Marching Band del Taller de Músics de Barcelona i a diferents formacions de cambra com ara Sons en trio i trio Boismortier. Tambè vaig trballar com a flautista i saxofonista a la companyia Titzina Teatro, amb més de 250 representacions per l'estat espanyol, Portugal i França de l'obra Follie a Due i he col•laborat amb el grup de rock Buhos.

El 2006 vaig guanyar la plaça de professor de flauta travessera a l'escola i al maig del 2010 vaig començar la direcció de l'escola Robert Gerhard amb la il•lusió i voluntat de continuar treballant per la ciutat de Valls i dur a bon port el nostre projecte educatiu juntament amb tot el claustre.