CONCERT DE NADAL DE MIM I INICIACIÓ 23

Recital de Nadal amb els més petits.

Un any més, els més petits de la casa han ofert el seu Concert de Nadal. Amb un centre cultural ple, els alumnes de MiM i d'Iniciació van cantar un seguit de cançons a partir de la temàtica escollida per enguany, que va ser els mitjans de transports. Així, van cantar cançons de camions i trens, bicicletes i patinets, del semàfor barques i cotxes.

És un concert curt però molt emotiu, amb nens de 4 a 7 anys, que cursen MiM a l'escola i a les escoles, a través de les AFA's. Així, hi van participar alumnes de MiM Enxaneta, MiM Cor de Maria, MiM La Candela, MiM Vedruna, MiM Eugeni d'Ors, MiM Baltis, MiM escola i Iniciació.

Aquest concert és el final del primer trimestre però també el primer contacte anual amb l'escenari. Al març tindrà lloc un nou concert d'aquests alumnes amb l'estrena de la cantata "L'any del Blauet".

Us deixem una galeria d'imatges de Núria Santemases.

Dilluns, dimarts, dijous i divendres