ENS VISITA LA MARIONA ESCODA, EXALUMNA I CANTANT

Els cors reben la Mariona Escoda a l'aula.

L'aula de cor, tant de nivell bàsic com avançat, ha convidat la Mariona Escoda, exalumna i cantant professonal, a visitar els cors i fer-hi una intervenció. La Mariona va poder escoltar algunes cançons que li van interpretar els grups, els va donar algunes indicacions i alguns consells, tan musicals com d'escena per poder millorar. I va contestar algunes preguntes que els alumnes havien preparat per saber del seu pas per l'escola com alumna de violí, orquestra i d'altres matèries, la seva experiència al programa de TV3 "Eufòria", i de com compagina la seva vida musical amb els seus estudis i ofici com a logopeda.

Va ser una experiència molt enriquidora per als alumnes, de veure i escoltar de primera mà una persona que, per a molts d'ells, és un referent. També van poder-la escoltar cantar una mica i en directe.

Gràcies, Mariona, per aquesta bonica experiència a la que és casa teva.

Dilluns, dimarts, dijous i divendres