ÚLTIM TALLER DE MÚSICA EN FAMÍLIA DEL CURS

Inscripcions del 8 al 12 d'abril.

La setmana del 8 al 12 d'abril tindran lloc les inscripcions per al darrer taller de música en família d'aquest curs, que tindrà lloc els dies 19 i 26 d'abril, 17, 24 i 31 de maig de 2024.

Les inscripcions començaran el dilluns a les 9 del matí i es tancaran el divendres a les 6 de la tarda.

No s'acceptaran inscripcions fora del termini, excepte en el cas que quedin places disponibles un cop tancat el termini.

Hi haurà tres grups:

- el primer, a 2/4 de 5 de la tarda, per a criatures de 3 a 17 mesos;

- el segon, a 2/4 de 6, per a criatrues de 18 mesos a 3 anys;

- i el tercer, a 2/4 de 7, per a criatures que cursen I3.

Per inscriure's caldrà omplir la butlleta d'inscripció que es trobarà en aquest mateix article els dies de les inscripcions i enviar-la a la secretaria de l'escola (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.). Així que es rebin les sol·licituds s'enviarà un correu d'acús de rebut. A partir del dimarts 16 d'abril es comunicarà a les famílies si han obtingut plaça. Com és habitual, tindran preferència aquelles criatures que mai han cursat el taller o bé no hagin obtingut plaça en el darrer taller. En cas d'empat, es farà un sorteig. Les famílies que no obtinguin plaça també se'ls avisarà.