LES IMATGES DE LA 11ª XILOFONADA POÈTICA

Selecció de fotografies de record.

El passat 14 de febrer va tenir lloc el concert de la 11ª Xilofonada Poètica al centre cultural.

Hi van participar 270 alumnes de 14 escoles de primària i de l'escola de música amb diferents instruments Orff. Van ser Enxaneta, Baltis, La Candela, Eladi Homs, Eugeni d'Ors, M. de Déu del Roser de Vallmoll, Les Comes de Rodonyà, Bernardí Tolrà de Vila-rodona, Joana Plana de Puigpelat, Sant Sebastià de Nulles, ZER El Francolí i l'EMM Robert Gerhard.

La xilofonada consta de 8 poemes, en aquesta ocasió del poeta valencià Marc Granell, versionats per veu i Orff per Rosabel Bofarull.

Va comptar també amb la presència de 8 alumnes instrumentistes de l'escola que van acompanyar cada una de les peces amb el seu instrument, així com la percussió i el piano, que eren el pal de paller.

La direcció va anar a càrrec de Pol Berlinches.