Blog ESCALETA (musical)

NARRADORS DELS POEMES

Hem convidat l'Escola Enxaneta a llegir els poemes d'Escaleta (musical)al vent durant el concert.

Els alumnes de 6è. de l'Escola Enxaneta de Valls seran els encarregat de recitar-nos els poemes que acompanyaran les obres musicals. Mentre nosaltres anem preparant les obres, ells ja fa dies que preparen els poemes a classe. Serà un treball en el que cada escola participarà amb un treball diferent: uns recitaran i els altres farem música. Ja veureu que bé que quedarà!