Blog ESCALETA (musical)

AVANCEM LA CREACIÓ

Els alumnes de primer i segon d'Entorns ja comencen a tenir algunes obres per acompanyar els poemes d'Escaleta al vent.
Alguns poemes es llegiran juntament amb la música, d'altres poemes no es recitaran fins haver escoltat una introducció musical. Hi haurà poemes que es llegiran de dalt a baix i d'altres en què algun vers es recitarà dues vegades... Els autors de les composicions tenen llibertat per adaptar el text a la complexitat de la seva obra.

Us deixem un altre tast poètic!

IDILI

La rosa m’ha dit