Blog ESCALETA (musical)

ESCALETA (MUSICAL) AL VENT

Encetem un nou blog per als alumnes de primer i segon d'Entorns.

Aquest blog servirà per anar donant les informacions del treball i mostrant imatges i textos vinculats al projecte.

Escaleta al vent és un poemari de la Joana Raspall publicat fa deu anys i que mostra un seguit de poemes de temes molt diversos. A partir del poema, els alumnes crearan una música vinculada al text que s'interpretarà durant la lectura del poema.

Estem treballant per fer arribar aquesta iniciativa a la Joana Raspall i convidar-la al concert que preparem pel dia 3 de desembre al Teatre Principal.

Us en deixem un petit tast:

NEVADA

Ai, quin fred! quin fred!
La neu tapa els arbres
perquè no tremolin.