Blog ESCALETA (musical)

DOL PER LA JOANA

Ahir va morir la Joana Raspall.

Ahir a les 6 de la tarda vam fer l'estrena del concert ESCALETA (musical) AL VENT, un seguit de composicions creades i interpretades pels alumnes de primer i segon de nivell avançat a partir dels poemes de Joana Raspall. La lectura dels poemes va anar a càrrec de l'Escola Enxaneta.

Al concert hi va assistir una de les filles de l'autora, la M. Antònia Cahué Raspall, que, emocionada, va recollir un ram de flors que volíem fer arribar a la seva mare.

La notícia del concert però ha estat que aquesta matinada ha mort la Joana Raspall. La seva filla ens explicava ahir que la seva mare es trobava en un estat molt dèbil i que es passava moltes hores dormint.

Les flors arribaran tard però el concert d'ahir, amb l'excel·lent interpretació que en van fer tots els alumnes, potser encara li van arribar.

Us deixem unes imatges pel record. La imatge de portada és una aquarel·la de la M.Antònia.

La setmana que ve farem un altre concert amb poesia de l'autora amb els alumnes d'Iniciació, SERPENTINES (musicals) DE VERSOS.