Blog ESCALETA (musical)

ESCALETA MUSICAL ESTRENADA

Aquí teniu les imatges de l'estrena de la nostra particular Escaleta musical...

Divendres va tenir lloc a la sala d'actes de l'Enxaneta el primer dels concerts.

De públic vam tenir els alumnes del centre, que van estar molt atents al que passava a l'escenari: als lectors que recitaven els poemes, als músics que ara tocaven, ara paraven, ara tocven violins i ara flautes, ara oboès i ara piano, ara eren dos i ara eren tres, ara un hi tornava i l'altre callava. Hi va haver un moviment constant a l'escenari i els alumnes participants van fer-ho el millor que van poder.

Felicitats per l'esforç i més energia per demà!

Us deixem unes imatges del concert.