Blog ESCALETA (musical)

MÉS IMATGES PREPARANT EL CONCERT

Aquí teniu algunes imatges més dels diferents grups que participen del projecte.

Són fotografies realitzades durant aquestes últimes setmanes. Estem pulint els últims detalls sobre el paper i ja ens dediquem a preparar la interpretació de l'obra.

Els alumnes de l'Enxaneta ja tenen a punt els poemes. En total seran 18 alumnes de l'Enxaneta que llegiran i 25 alumnes de l'Escola que interpretaran les obres que ells mateixos han creat.

De moment ho podeu veure. Aviat ho podreu escoltar!