Blog ESCALETA (musical)

PETIT PÚBLIC PER ESCALETA AL VENT

Els alumnes d'un grup de primer que treballen els poemes d'"Escaleta al vent" ensenyen com sona la seva creació.

Els alumnes d'avui estaven tant entusiasmats provant com sonen les obres que han creat que no veien l'hora de marxar. Així, mentre encara assajaven ja han arribat els petits i s'han convertit en un petit públic improvisat.

Algunes obres ja estan molt avançades, d'altres encara els falta treballar en la segona i tercera veu, algunes ja intuim com sonen, d'altres encara cal esborrar i reescriure...

Us deixem una imatge d'avui amb els intèrprets i el públic.