Blog en Pere i el Bosc

LES TITELLES DE LA CANTATA

Per treballar la cantata amb nens de 4 a 7 anys ens les pensem totes.

Enguany,  el conte de Jaume Cabré utilitza uns personatges molt propers als nens: des del camió de bombers, que és l'intríngulis de tota la història, a tot un seguit d'animals que viuen al bosc, molts dels quals els nens coneixen, com l'eriçó, l'esquirol o el mussol; d'altres menys coneguts, com el liró i alguns que més que al bosc viuen on hi ha aigua, com el gripau.

Els reis ens van regalar unes titelles d'alguns d'aquests animals i ja hem començat a cantar les cançons ajudant-nos d'aquests personatges tan entranyables.

El camió de bombers, d'aquells amb sirena i una escala llaaaarga, se n'encarreguen de portar-los el nens.