SERPENTINES (musicals) DE VERSOS

ASSAIG GENERAL DE SERPENTINES

Ahir a la tarda va tenir lloc l'assaig general de SERPENTINES (musicals) DE VERSOS.

Tot i que alguns alumnes no hi van poder assistir, vam ser una bona colla els que ens vam trobar per assajar. També va venir la Marta, que serà la directora del cor el dia del concert.

L'assaig va anar molt bé perquè tothom se sap molt bé les cançons.

La Marta va felicitar els alumnes per la bona feina que havien fet preparant tantes cançons i tan ben fetes!

Us deixem unes imatges!