SERPENTINES (musicals) DE VERSOS

CONCERT D'ESTRENA

El concert d'estrena de SERPENTINES (musicals) DE VERSOS serà el dimecres 11 de desembre a les 6 de la tarda al Teatre Principal de Valls.

En aquest concert, els 23 alumnes d'Iniciació interpretaran deu cançons. Aquestes cançons estan composades per la Rosabel Bofarull a partir dels poemes de la Joana Raspall del llibre Serpentines de versos.

Les cançons s'interpretaran de dues maneres: primer cantarem la cançó i després la tocarem amb diferents instruments Orff, com carrillons o xil·lòfons.

El dia del concert els alumnes hauran de venir a 1/4 de 6 de la tarda al Teatre, vestits amb camisa blanca i pantaló fosc.

El concert durarà uns 45 minuts, aproximadament. I l'entrada és lliure.