Blog Cantata Mariona

L'AUTORA DE LA MÚSICA

La música i les lletres de les cançons de la cantata són obra de Rosabel Bofarull, com ja ven sent habitual en els últims vuit anys.

La Rosabel escriu la cantata pensant, sobretot, en els seus alumnes: cançons que puguin atrapar, que siguin adequades a la franja d'edat de nens de 4 a 7 anys, que incloguin vocabulari entenedor i alguna paraula o frase que enriqueixi els seus coneixements. Cançons diferents, combinades, algunes més líriques i d'altres més dinàmiques, algunes més emotives i d'altres enèrgiques. I, com sempre, alguna dansa, que enguany són una havanera i una cançó de bressol.

Amb la cantata "La Mariona i la Menjanits", a partir del conte de Jaume Cabré, la Rosabel es fa un regal a ella mateixa: posar música a un text del seu escriptor de referència, l'autor de novel·les com Jo confesso, L'ombra de l'eunuc o Senyoria, i poder-ho interpretar amb els alumnes de l'escola.

Aquesta cantata segueix les ha escrit i ha estrenat des del 2012 de forma ininterrumpuda: El petit avet, El peix irisat, Els colors de l'Africa, L'abre vell, L'ovelleta que va venir a sopar, En Calvin no sap volar i En Pere i el bosc.