Blog Cantata Mariona

ASSAIG FINAL

Dimecres vam fer l'última repassada a la cantata.

Com ja és habitual, el dia de l'estrena de la cantata no fem cap assaig previ amb el cor, per evitar que arribin cansats al concert. Aquest assaig, doncs, el fem uns dies abans, el dimecres anterior, per tal de deixar enllestit la quadratura de la part instrumental amb la vocal.

Dimecres passat, i a la sala d'actes de l'Eugeni d'Ors, vam realitzar aquest últim passi amb l'orquestra i el grup de vent, els alumnes de bateria i percussió, piano i el cor, que en aquesta ocasió només estava integrat per els alumnes de Valls.

Acabat l'assaig, deixem la cantata a punt d'estrenar dissabte vinent.

Abans del concert, l'orquestra i el grup de vent sí que faran un petit passi per recordar quatre coses puntuals i ubicar-se a la sala.