Blog Cantata Mariona

ASSAIG DE LA CANTATA A L'AUDITORI PAU CASALS

Diumenge vam ser a l'Auditori Pau Casals per tal de fer l'únic assaig que comptava amb la participació de tots els participants: l'orquestra i el grup de vent, els alumnes del cor de Valls i les quatres escoles convidades.

L'orquestra i el grup de vent ja havien estat treballant al llarg del dissabte a l'alberg Santa Maria del Mar, per conjuntar les dues agrupacions que habitualment treballen per separat. Ja al diumenge al matí i en un espai preciós com és l'auditori que porta el nom de Casals, s'hi va afegir el cor d'uns dos cents alumnes provinents de Cambrils, Els Morell, Rubió, Vila-seca i Valls.

Pol Berlinches és l'encarregat de dirigir aquesta massa coral i instrumental, que compta amb l'ajut de diferents professors a l'orquestra i al cor.

Us deixem un recull d'imatges de l'assaig de dissabte i diumenge.