Blog Cantata Mariona

ELS AUTORS

Jaume Cabré i Romina Martí són l'autor i la il·lustradora d'aquest conte de gats i nenes i ombres i personatges que no acaben de ser del tot dolents.

El dia del concert ens vindran a escoltar i a veure com hem transfomat una història i uns dibuixos en unes cançons.

Com cada any, a la cantata hi participaran els alumnes de MiM i Iniciació al cor i l'orquestra i el grup de vent de mitjans, a l'orquestra. També hem convidat algunes escoles a participar al cor i que enguany seran les escoles de música de Cambrils i d'El Morell, l'escola del conservatori de Vila-seca i l'escola del bosc de Rubió.

Com a novetat, aquest any farem un assaig intensiu per a l'orquestra i el grup de vent el cap de setmana del 30 i 31 de març a la casa de colònies de Santa Maria del Mar de Coma-ruga. L'assaig del diumenge, on s'hi incorporarà el cor, tindrà lloc a l'auditori Pau Casals de Sant Salvador. Serà un veritable luxe treballar en un espai preciós com és l'auditori i que es troba situat just davant de la casa que Pau Casals tenia i que ara acull el seu museu.

Mentre assajarem amb el cor i l'orquestra, els pares, si ho desitgen, podran descobrir aquest espai emblemàtic.