Blog Cantanta Abre

A PUNT!

A poques hores d'estrenar aquesta nova cantata és hora que...

agraïm públicament l'esforç de tots els participants!

- als alumnes de Música i Moviment i Iniciació, que seran els membres del cor que demà ens faran emocionar i que han treballat de valent;

- a l'Orquestra 4 de 8 i el grup de vent Pitjaclaus, que han fet una feina immensa;

- als alumnes de bateria i percussió, pel treball i disponibilitat;

- a les escoles municipals de música de Vandellòs-L'Hospitalet de l'Infant i El Vendrell, per voler participar del projecte;

- a tots els docents que han posat un peu o dos (o tres!) al projecte: el Joan, el Pol, la Marta, la Rosa M, la Rosabel, la Gabi, el Josep, l'Edu, la Laura i l'Eloi.

- als pares, per la seva fidelitat i valoració de la feina de l'Escola de música;

- a l'AMPA, pel seu suport sempre i en tot;

- al Pol, per la feinada que significa dirigir tots els tots els participants;

- a la Rosabel, per haver buscat un conte i pensar que posar-hi música és una eina formidable per aprendre música;

I demà, un any més, viurem en directe una de les iniciatives que més ens agrada de l'escola, viure i fer viure la música.

Segur que serà un èxit!