Blog Cantanta Abre

LA NARRADORA DE LA CANTATA

Com cada any, necessitem una persona que, el dia del concert, ens expliqui la història...

I enguany hem demanat a la Carina Roig, la mare de la Júlia de MiM2, i tieta del Jan, si volia deixar-nos la seva veu el dia del concert i, així, poder escoltar el conte.

El dia del concert de l'estrena d'aquesta cantata, a l'escenari hi podrem veure i escoltar l'Orquestra 4 de 8 i el grup de vent Pitjaclaus que s'encarregaran de l'acompanyament instrumental, amb el suport de la Rosabel Bofarull al piano.

El cor estarà format per tooooots els nens que cursen MiM i Iniciació de l'Escola. També vindran uns quants alumnes de les escoles de música Pau Casals d'El Vendrell i de L'Hospitalet de l'Infant.

La Carina, doncs, s'encarregarà d'explicar-nos aquest conte tan preciós i amb la seva veu farà que descobrim tots els animals de la història, totes les seves aventures. Així, el text s'anirà entrellaçant amb les músiques i les cançons.

Gràcies, Carina!