Blog Cantanta Abre

LES CANÇONS DE "L'ARBRE VELL"

IMG 20150115 181308

Aquí teniu les cançons de la cantata de l'Arbre Vell enregistrades amb piano i veu, a càrrec d'alumnes de cant de l'escola.

Podeu escoltar-les des de la web de l'escola, descarregar-les per portar-les a on volgueu traves de SoundCloud, o també escoltar-les a travès del vostre dispositiu mòbil amb les diferents aplicacions de SoundCloud disponibles a GooglePlay, iTunes i la AppStore.

Així les podreu escoltar a casa, al cotxe, d'excursió o a la dutxa i els nens les poden anar aprenent de manera fàcil.

Gràcies a l'Anna, la Mariona, la Grabiela i l'Aina, que hi han posat la veu!