Benvinguts a la nostra escola de música

Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2012 JoomlaWorks Ltd.

NOVA EDICIÓ DEL TALLER BALDUFA

La propera setmana engeguem una nova edició del Taller Baldufa!

Aquest taller està pensat per portar la música en directe a les escoles bressol de la ciutat.

En concret, aquesta setmana començarem amb una audició de violí i acordió, amb un seguit de danses tradicionals catalanes.

Està previst realitzar quatre sessions, una a cada centre: a les escoles bressol municipals Xiquets i Xiquetes i Els tabalets; a la llar d'infants La Quitxalla i a la llar d'infants del Col·legi Lledó. Les sessions tindran com a públic tots els alumnes dels centres, des dels nadons fins als més grans.

En aquesta sessió hi participaran els professors Pol Berlinches i Rosabel Bofarull, que n'és la coordinadora.