• #Vivimlamúsica!

COMENCEM EL TALLER BALDUFA!

Aquesta setmana hem iniciat el Taller Baldufa!

I baldufetes semblaven aquestes criatures, menudes, menudes, a qui hem dedicat el nostre temps. Els hem portat uns instruments i unes músiques; ho hem fet sonar i els hem despertat la curiositat, la intriga i l'emoció.

Alguns han ballat, d'altres han badat, alguns picaven, d'altres reien... Una samfaina de colors a les cares d'aquestes nens que podreu veure a la galeria d'imatges.

Han estat tres sessions amb l'oboè, el piano i l'acordió, destinat als alumnes de les escoles bressol Xiquets i Xiquetes, Els Tabalets i La Quitxalla de Valls.